Varför finns det så många idioter?




Tänker inte börja med att presentera mig utan jag går rätt på pudelns kärna så att säga.

VARFÖR FINNS DET SÅ MÅNGA IDIOTER?
Vem är det som pressar ut dom? Känner dom sig missnöjda när dom förstår vilka idioter till barn dom har burit runt på i 9 månader och sedan legat o pressat ut? Om dom hade fått kvitto, hade dom då reklamerat barnet för att få tillbaka tid, pengar och lite bonus för sveda och värk? Känner spontant att selektiv avel och tvångssterilisering är något som borde tas upp igen, iaf om man ser vilka idioter som skaffar barn och i vilka situationer dom gör det.

 

En 16åring som säger; "HAN ÄLSKAR MIG, VI SKA GIFTA OSS OCH JAG VILL BEHÅLLA BARNET!"

För det första.. borde personen ifråga tvångsteriliseras eller iaf belönas med en innestående omyndigförklaring som träder i kraft såfort dom fyller 18. Vidare borde dessutom föräldrarna utredas av soc och utsättas för någon form av straffskatt för all sveda och värk dom orsakar samhället pga sina obildade jävla kravallungar.

Och om någon stackare inte har blivit tillräckligt provocerad redan vill jag avsluta med att säga;

1. Jag är den nye Messias som har kommit för att frälsa er, kyss mina fötter
2. Profeten Muhammed var en kamelluktande, barnmisshandlande ökentomte.
3. Judarna förtjänar inget eget land, det var ingen tillfällighet att dom inte hade något innan.
4. George Bush borde få vara president i 4 år till så vi kan se vad hans nästa intressanta plan är.
5. Astrid Lindgren var rysk spion och borde ha deporterats

Tack för mig.


Kommentarer
Postat av: Miriam

Viker mig dubbel av skratt!

2008-10-07 @ 20:32:30
URL: http://miriamohman.blogg.se/
Postat av: Messias

dra åt helvete din jävla lögnare!

JAG ÄR MESSIAS!

2008-10-07 @ 20:37:00
Postat av: Miriam

Ofta du säger så ditt pmsmonster.

2008-10-07 @ 20:38:47
URL: http://miriamohman.blogg.se/
Postat av: Kiruna

Grymt ;D

2008-10-07 @ 22:09:42
Postat av: Christian

Älskar dig danne <3 haha

2008-10-07 @ 22:23:04
Postat av: niggerman

Wow, en liten fjolla på 12-14 bast som menstruerar ut "genomtänkt"smörja för att virtuellt ryggdunka sig själv samtidigt som den hetsrunkar till dess illusionära ego. Poser, leka tuff. YEEAAAAH.



Sug kanten av mitt ollon. kthx

2008-10-24 @ 21:59:18
URL: http://houstoncalls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0